Somna om [Elektronisk resurs]

177990
Somna om [Elektronisk resurs]
Somna om [Elektronisk resurs]
Av: Gyllensvan, Camilla
Utgivningsår: 2018
Språk: Svenska
Medietyp: E-bok
Förlag: Mindboozt ; Elib (distributör)
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Innehållsbeskrivning
Genom att lyssna på den här inspelningen underlättar du insomningen och speciellt om du har vaknat upp under natten. Under perioder kan vi ibland känna att det kan vara svårt att somna om, speciellt om vi har svårt att somna från början eller om vi har många tankar. Den här meditationen och träningen hjälper dig somna om efter att du har vaknat upp genom att få ditt sinne att koppla av och din kropp att bli avslappnad. Den här träningen kan hjälpa dig att släppa och lugna dina tankar och återgå till ett lugnt, avslappnat tillstånd och somna om. När vi stillar våra tankar och släpper inre oro, stress och tankar som håller oss vakna kan vi ibland ha svår att somna eller gör att vi har lätt vakna upp under natten. Om du upplever att du vaknar upp efter att du somnat på kvällen så kan du med fördel lyssna till den här inspelningen. Den är speciellt anpassad för att kunna användas som hjälp att somna om under natten eller om du har svårt att somna. Skulle du vakna upp efter att du lyssnat på den här inspelningen kan du lyssna på den igen, När du lyssnar till den här mentala träningen regelbundet kommer du uppleva att du har lättare att somna om allteftersom du lyssnar till den här träningen och att du kommer snabbare somna om. Att ha svårt att sova, att somna eller att vara vaken under natten är ett vanligt problem. Genom att träna på att slappna av och stilla dina tankar kan du hjälpa dig själv att lättare återgå till normala sömnmönster. Du kan med fördel lyssna till det här programmet i 21 dagar. Och efter det närhelst du behöver, du kan med fördel kombinera denna text med annan avslappning tex landa i kroppen, andningsankare eller kroppskanning under dagen för att snabbt kunna slappna av. Långvariga sömnproblem skall alltid utredas av läkare och den här inspelningen är ett komplement och hjälpmedel till att bryta destruktiva sömnmönster./Innehållsbeskrivning från Elib

Andra titlar av samma författare

159948
Av: Gyllensvan, Camilla
163269
169497
Av: Gyllensvan, Camilla
174358
Av: Gyllensvan, Camilla
174359
Av: Gyllensvan, Camilla
174360
Av: Gyllensvan, Camilla
179447
Av: Gyllensvan, Camilla
184508
Av: Gyllensvan, Camilla
186410
Av: Gyllensvan, Camilla
166034
Av: Gyllensvan, Camilla
167970
Av: Gyllensvan, Camilla
165281
Av: Gyllensvan, Camilla
192394
Av: Gyllensvan, Camilla
192395
Av: Gyllensvan, Camilla
192512
Av: Gyllensvan, Camilla
169361
Av: Gyllensvan, Camilla
204073
Av: Gyllensvan, Camilla
204089
Av: Gyllensvan, Camilla
207478
Av: Gyllensvan, Camilla
207477
Av: Gyllensvan, Camilla

Liknande titlar

205996
Av: Kristersson, Cathy
154584
Av: Eriksson, Anna
155817
Av: Eriksson, Anna
158989
Av: Gyllensvan, Camila
158990
Av: Gyllensvan, Camilla
174358
Av: Gyllensvan, Camilla
184508
Av: Gyllensvan, Camilla
136698
Av: Mellblom, Annalena
215080
Av: Wirén, Linda
181390
Av: Benedict, Christian
205368
Av: Jansson, Rolf
206888
Av: Jeding, Kerstin
217440
Av: Mosley, Michael
197692
Av: Zell, Claes
207199
Av: Lundh, Sara
192941
Av: Svirsky, Liv
Av: Bothelius, Kristoffer
197117
Av: Geyerhofer, Mirijam
206608
Av: Geyerhofer, Mirijam
197181
Av: Kuick, Katarina

Språk

Taggar

Högsby kommunbibliotek

Öppettider

Måndag: 09:00 - 18:00
Tisdag: 09:00 - 18:00
Onsdag: 09:00 - 18:00
Torsdag: 09:00 - 18:00
Fredag: 09:00 - 16:00
Lördag: 10:00-13:00

 

ÖPPETIDER ALLAHELGONA

Fre 30/10: 9.00-13.00

Lör: stängt