Liggande kroppsscanning [Elektronisk resurs] : mindfulness avslappning

159948
Liggande kroppsscanning [Elektronisk resurs] : mindfulness avslappning
Liggande kroppsscanning [Elektronisk resurs] : mindfulness avslappning
Av: Gyllensvan, Camilla
Utgivningsår: 2017
Språk: Svenska
Medietyp: E-bok
Förlag: Mindboozt Publications ; Elib (distributör)
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Innehållsbeskrivning
LIGGANDE KROPPSCANNING Är en av de mest populäramindfulness övningarna och används ofta för att somna och sova bättre, släppa stress och lära känna igen kroppens signaler samt för att ge dig själv vila och ny energi. Den här mindfulness övningen kan du göra liggande eller sittande. Slut dina ögon och slappna av. Detta är en meditation särskilt lämpad för att öva sig i att ge efter och släppa taget. Andas in genom näsan och låt luften fylla lungorna ända ned i magen och låt luften sakta gå tillbaka samma väg ut igen. Varje gång du andas in kan du tänka släpp , och när du andas ut taget .Varje gång du andas ut sjunker du allt djupare ner mot underlaget, du blir mer avslappninad och avkopplad. Syftet med att träna mindfullness och den här övningen handlar om att bli medveten om kroppen och dess signaler. Många finner denna övning avkopplande och avstressande och vissa somnar av övningen, Därför lämpar den sig även att göra på kvällen för att vara mer avslappnad och redo för sömn. Många upplever att de har en djupare sömn och somnar lättare efter att regelbundet använt sig av denna övning. Den passsar likabra att göra på morgonen som på dagen. För bästa resultat rekommenderar vi dig att regelbundet lysnna på denna inspelning, gärna 21 dagar i följd och sedan närhelst du vill. Ju mer du lyssnar desto lättare kommer du slappna av och känna dig mer utlivad. Du kan med fördel kombiner aden med någon av de andra inspelningarna i Mindful meditation serien. Camilla Gyllensvan är Internationellt certifierad Mental Coach och NLP Trainer. Hon är utbildad i KBT , ACT och mindfulness. Samt arbetar med att utbilda privatpersoner och organisationer i Kommunikation och Ledarskap samt håller Internationella NLP Program och utbildningar. Under de senaste tio åren har hon coachat hundratals klienter och använt mental träning och hypnos som komplement till coaching med goda resultat. För mer info besök www.camillagyllensvan.com/Innehållsbeskrivning från Elib

Andra titlar av samma författare

163269
169497
Av: Gyllensvan, Camilla
174358
Av: Gyllensvan, Camilla
174359
Av: Gyllensvan, Camilla
174360
Av: Gyllensvan, Camilla
177990
Av: Gyllensvan, Camilla
179447
Av: Gyllensvan, Camilla
184508
Av: Gyllensvan, Camilla
186410
Av: Gyllensvan, Camilla
166034
Av: Gyllensvan, Camilla
167970
Av: Gyllensvan, Camilla
165281
Av: Gyllensvan, Camilla
192394
Av: Gyllensvan, Camilla
192395
Av: Gyllensvan, Camilla
192512
Av: Gyllensvan, Camilla
169361
Av: Gyllensvan, Camilla
204073
Av: Gyllensvan, Camilla
204089
Av: Gyllensvan, Camilla
207478
Av: Gyllensvan, Camilla
207477
Av: Gyllensvan, Camilla

Liknande titlar

142439
Av: Johnsdotter Hellman, Katarina Anna
136807
Av: Acharya, Bikash
134296
Av: Neergaard, Mia de
134087
Av: Neergaard, Mia de
135710
135714
Av: Hosenfeld, Camilla
135715
Av: Hosenfeld, Camilla
135716
Av: Hosenfeld, Camilla
135718
135720
Av: Hosenfeld, Camilla
138969
Av: Mellblom, Annalena
146400
Av: Sundlin, Paul
147127
Av: Karlholm, Candra
145264
Av: Sundlin, Paul
145589

Språk

Taggar

Högsby kommunbibliotek

Öppettider

Måndag: 09:00 - 18:00
Tisdag: 09:00 - 18:00
Onsdag: 09:00 - 18:00
Torsdag: 09:00 - 18:00
Fredag: 09:00 - 16:00
Lördag: 10:00-13:00

 

ÖPPETIDER ALLAHELGONA

Fre 30/10: 9.00-13.00

Lör: stängt